6,2 млн глядачів подивилися трансляції політичного ток-шоу "Зворотний відлік" на UA: ПЕРШИЙ - UA: Перший
:
6,2 млн глядачів подивилися трансляції політичного ток-шоу

6,2 млн глядачів подивилися трансляції політичного ток-шоу "Зворотний відлік" на UA: ПЕРШИЙ

01 квітня 2019

31 березня о 19:30 на телеканалі Суспільного мовлення UA: ПЕРШИЙ відбулася трансляція спецпроекту "Зворотний відлік. Ніч виборів". Протягом чотирьох із половиною годин Суспільний мовник робив прямі включення зі штабів кандидатів у президенти та надавав найоперативнішу інформацію про перебіг голосування з усієї України та з-за кордону.

Затамувавши подих, українці стежили за президентськими виборами на UA: ПЕРШИЙ: 2,7 млн глядачів із віковим показником аудиторії 18+ подивилися трансляцію спецпроекту "Зворотний відлік. Ніч виборів". Серед них — 1,2 млн глядачів, які живуть у містах із населенням понад 50 тисяч осіб (50+), і 1,5 млн глядачів, що проживають у містах із населенням менше ніж 50 тисяч осіб (50-).*

Пряма трансляція шоу "Зворотний відлік. Ніч виборів" за 31 березня одержала такі показники за всіма основними цільовими аудиторіями: 0,59% рейтингу та частку 1,60% (за аудиторією 18+); 0,59% рейтингу та частку 1,55% (за аудиторією 18+ (50+)); 0,59% рейтингу та частку 1,63% (за аудиторією 18+ (50-)); 0,49% рейтингу та частку 1,55% (за аудиторією 18-54 (50+)).**

Найбільш популярним випуском політичного ток-шоу "Зворотний відлік" був ефір за 29 березня, коли, нагадаємо, у дискусії не взяв участі жоден із запрошених кандидатів на пост Президента України. Петро Порошенко та Володимир Зеленський на ефір не з’явилися. Юлія Тимошенко прийшла до студії, проте участі в дискусії також не взяла й відмовилася відповідати на запитання експертів, після чого одразу ж покинула ефір. Цю трансляцію подивилися 1,2 млн глядачів із віковим показником аудиторії 18+, серед них — 503 тис. глядачів за аудиторією 18+ (50+) і 726 тис. глядачів за аудиторією 18+ (50-).

Пряма трансляція шоу "Зворотний відлік" за 29 березня отримала такі показники за всіма основними цільовими аудиторіями: 0,73% рейтингу та частку 1,98% (за аудиторією 18+); 0,71% рейтингу та частку 2,10% (за аудиторією 18+ (50+)); 0,74% рейтингу та частку 1,90% (за аудиторією 18+ (50-)); 0,22% рейтингу та частку 0,96% (за аудиторією 18-54 (50+)).**

Загалом усі прямі трансляції політичного ток-шоу "Зворотний відлік" (разом із спецпроектом "Зворотний відлік. Ніч виборів") на телеканалі UA: ПЕРШИЙ переглянуло 5,5 млн глядачів із віковим показником аудиторії 18+, серед них — 2,4 млн глядачів за аудиторією 18+ (50+) і 3,1 млн глядачів за аудиторією 18+ (50-).

Усі трансляції "Зворотний відлік", разом із повторами, подивилося 6,2 млн глядачів серед аудиторії 18+ (серед них 2,7 млн глядачів із міст 50+ і 3,4 млн глядачів із міст 50-). Загалом шоу "Зворотний відлік" підвищило слот UA: ПЕРШИЙ у понад 3 рази за всіма цільовими аудиторіями.

*Показники програми "Зворотний відлік. Ніч виборів" також охоплюють показники "Новини", що виходили в межах спецпроекту.

**Дані ТВ-панелі належать ІТК; дослідник — Nielsen; моніторинг — Комунікаційний Альянс та представлені UA: ПЕРШИЙ. Дані за 31.03.2019 Overnight. Дані наведені для аудиторій 18+, 18+ (50+), 18+ (50-), 18-54 (50+) за показниками rat%, shr%, cov#. Детальніше — у глосарії ІТК.

Читайте також:


;