:
Євробачення-2017 на UA:Перший подивилися понад сім мільйонів телеглядачів

Євробачення-2017 на UA:Перший подивилися понад сім мільйонів телеглядачів

18 травня 2017

Протягом тижня, з 7 по 13 травня, увага всієї Європи була прикута до подій Євробачення-2017. Два півфінали та фінал пісенного конкурсу в Україні транслював мовник-організатор – телеканал UA:Перший, а в інших країнах-учасницях – телекомпанії, які є членами Європейської мовної спілки. Також Євробачення вдруге транслювалося у Сполучених Штатах Америки.

Як мінімум одне шоу хоч на одну секунду в середньому дивилися 7 103 364 телеглядачів у віковій категорії 4+. У прямому ефірі всі три шоу хоча б одну секунду дивилися 3 487 716 людей. Повністю подивилися всі три події в середньому 1 081 474 телеглядача.

Перший півфінал Євробачення-2017, 9 травня, на телеканалі UA:Перший у середньому подивилися 877 398 осіб. Загалом хоча б одну секунду цього шоу подивилися 3 211 303 телеглядачів. Другий півфінал, 11 травня, на UA:Перший у середньому подивилися 721 216 людей, а увімкнули це шоу хоча б на короткий час загалом 3 015 768 глядачів.

Фінальне шоу Євробачення-2017 біля екранів телевізорів зібрало у середньому 1 491 833 глядачів. Загальне охоплення аудиторії телеканалу UA:Перший під час фіналу становило 4 059 740 людей.

Окрім цього, мовник-організатор Євробачення-2017 транслював усі шоу пісенного конкурсу на офіційному сайті UA:Перший – ефірну версію та шоу повністю, без реклами та в якості HD. Ефір на сайті під час першого півфіналу зібрав 51 392 унікальних глядача, а під час другого – 51 052, фінал подивилися 121 547 користувачів. У якості HD на сайті UA:Перший перший півфінал подивилося 8 499 унікальних глядачів, другий – 8 221, аудиторія фінального шоу склала 13 242 унікальних глядача.

На офіційному сайті Євробачення-2017 Eurovision.ua трансляцію першого півфіналу подивилося 8 800 глядачів, другого – 8 900, фіналу – 14 000.

А на офіційній Facebook-сторінці перший півфінал Євробачення-2017 подивилося 75 576 людей із загальним охопленням 226 817, другий півфінал нараховує 21 300 переглядів із загальним охопленням аудиторії 69 414 осіб. Фінал пісенного конкурсу у соціальній мережі Facebook на офіційній сторінці Євробачення в Україні подивилося 128 141 людей, а загальне охоплення склало 533 250 осіб.

Читайте також: