:
Як обирати події для

Як обирати події для "Культурної афіші" Суспільного розповіли на тренінгу для філій

28 вересня 2017

На тренінг, присвячений запуску нового спільного для всіх філій Суспільного проекту – "Культурної афіші", а також розвитку просвітницького напрямку ПАТ "НСТУ", до центральної дирекції у понеділок, 26 вересня, приїжджали фахівці з регіональних філій. З ними працював член правління Юрій Макаров, генеральна продюсерка просвітницького напрямку Тетяна Кисельчук та виконавчі продюсери напрямку Лук’ян Галкін і Катерина Феленюк. Вони презентували для учасників тренінгу алгоритм спільної роботи над "Культурною афішею", проговорили цінності й стандарти роботи Суспільного, а також озвучили, як потрібно працювати з текстами для телевізійного ефіру.

"Поки що ми знайомимося ближче, і зі свого боку розповідаємо про те, як має розвиватися просвітницький напрямок. Загалом команда фахівців із регіональних філій добре сприйняла озвучений нами план. І я сподіваюся, що наші тренінги будуть корисними, а нові знання наші колеги одразу зможуть використати у підготовці першого випуску "Культурної афіші". А більше про нашу співпрацю я зможу сказати, побачивши результати", – зазначила Тетяна Кисельчук.

Перший випуск нового проекту Суспільного – щотижневого тележурналу "Культурна афіша" – заплановано на 4 жовтня. Програма включатиме анонси культурних подій у різних регіонах країни.

Робота над покращенням якості просвітницьких проектів Суспільного триватиме й надалі. До кінця поточного року запланований масштабний тренінг для фахівців напрямку із залученням експертів, які поділяться досвідом того, як обирати події та як технічно зробити просвітницьке мовлення більш сучасним.

Читайте також: