:
Представники філій НСТУ обговорили новації у роботі регіональних фахівців із реклами

Представники філій НСТУ обговорили новації у роботі регіональних фахівців із реклами

04 грудня 2017

Під час другої зустрічі в рамках Академії суспільного мовлення, що відбулася 29 листопада, представники регіональних філій Суспільного обговорювали нові умови роботи комерційних департаментів.

Специфіка діяльності фахівців із реклами суттєво зміниться унаслідок реформи структури управління самими філіями. Представники комерційних департаментів і надалі працюватимуть у своїй філії, але контрагенти укладатимуть договір про співпрацю безпосередньо з ПАТ "НСТУ". І якщо раніше директор регіональної філії визначав, що рекламувати, а що ні, то вже з нового року менеджери філій, котрі прийдуть на зміну директорам, не зможуть впливати на контент і на співробітників, які займатимуться продажем реклами. Тобто представники комерційних департаментів стануть автономними у своїх діях і рішеннях, підпорядковуючись напряму центральній дирекції НСТУ.

Учасників зустрічі найбільше цікавила організація роботи фахівців із реклами. Відповідаючи на низку вузькофахових питань, начальник управління з продажу реклами на регіональних телерадіоканалах Дмитро Янковський, серед іншого, зазначив: "Важливо, щоб співробітники комерційних департаментів були активними, а не чекали, доки клієнт сам до них прийде. Одна з основних новацій, яка покликана стимулювати роботу фахівців із реклами, – відсоток із продажу реклами, який отримає співробітник, окрім гарантованої ставки, у разі залучення коштів понад передбачений план. Більше того, на відміну від інших працівників філії, представник комерційного департаменту має вільний графік і не зобов’язаний сидіти в офісі. Байдуже, де і коли саме він виконує роботу, головне – результат. Нова система дає значну кількість бонусів. Тепер важливо, щоб представники у регіонах усвідомили свою самостійність і сповна користувалися перевагами, які дає цей статус".

Ще однією особливістю роботи представників комерційних департаментів стане характер реклами, яку дозволено розміщувати в ефірі. Зокрема, у своїй діяльності філії спиратимуться не тільки на закон України "Про рекламу", а й на положення ПАТ "НСТУ" про рекламну політику. Згідно з цим положенням, на Суспільному заборонено, серед іншого, політичну рекламу в позавиборчий період, яка раніше становила значну частину доходів філії. Як наслідок, це спонукатиме фахівців із реклами шукати нові шляхи залучення коштів, розширювати клієнтську базу і застосовувати нові інструменти в роботі. Наприклад, із нового року філії планують надавати послуги з виробництва реклами, що може стати новим джерелом надходження коштів.

Співробітники комерційних департаментів співпрацюватимуть також із регіональними рекламними агенціями. Зокрема, представник філії координуватиме розміщення реклами в радіо- і телеефірі й виступатиме посередником для рекламної агенції, інформуючи її про вільний час у рекламних блоках. Відтак агенція має узгоджувати свою рекламну пропозицію для клієнта з представником комерційного департаменту філії. Як результат, між клієнтом, який хоче розмістити рекламу, і телеканалом або радіостанцією може бути одна чи дві ланки зв’язку. Клієнт може звернутися з питань розміщення реклами до агенції, яка сформує рекламну пропозицію та узгодить її розміщення в ефірі з представником комерційного департаменту філії. Також клієнт може безпосередньо звернутися до рекламного агента філії і з ним узгоджувати всі питання з розміщення реклами.

Більшість представників філій схвально відгукуються про майбутні зміни у своїй роботі і вказують на важливість таких координаційних зустрічей.

"Я вважаю, що попрацювали ми дуже плідно. Було конкретизовано велику кількість питань, які нас хвилювали на місцях. При кожній такій зустрічі завжди у процесі спілкування з’являються нові й нові нюанси. Відтак що більше ми будемо зустрічатися і спільно обговорювати деталі, то краще розумітимемо, на які речі потрібно звертати увагу. Переконана, що з часом у нас буде чітка система співпраці: центральна дирекція, менеджер, продюсер, комерційний представник філії", – розповіла співробітниця Черкаської філії Валентина Кондратенко.

"Дуже чітко було окреслено вектори, умови та правила гри, – додає її колега з Рівненської філії Маріанна Приступа. – Є розуміння змін, вимог і пропозицій. А випрацювання механізмів, природно, ще в процесі становлення. Найкраще, що було, – це безпосереднє спілкування з представниками центральної дирекції і колегами з інших філій. Цінно ділитися думками з людьми, які займаються тією ж справою, дихають тим самим повітрям, живуть тим самим життям. Була змога висловитися, з’ясувати суперечності, вирішити непорозуміння. І найголовніше – поставити запитання людям, які формують Суспільне".

Завершуючи спілкування з представниками регіональних філій, директор департаменту з комерційної діяльності НСТУ Костянтин Спілка наголосив: "Ми разом із вами будемо випрацьовувати правила гри. Пам’ятайте, що у вас є однодумці й колеги в інших регіонах, є команда в Києві, яка працює для покращення вашого ефіру. Завдання, звісно, не з легких, але для менеджера найцікавіший момент, коли є мінімум обмежень і можна самому розробити механізми роботи. У результаті вийде більш життєздатна модель, ніж якби центральний офіс без розуміння місцевої специфіки запропонував готовий варіант. Я зі свого боку обіцяю вам максимальну підтримку".

Читайте також: